zondag 5 maart 2017

Cats on appletrees

Hallo iedereen,

Ik heb mij dit weekend echt geamuseerd met de stempeltjes van Cats on Appletrees. Je moet ze niet inkleuren dus de kaartjes zijn supersnel klaar en je kunt er hele verhalen mee uitbeelden, keileuk!
Ik heb er maar 1 bedenking bij en dat is dat ik ze liever unmounted zou hebben zodat ik mijn Stampi kan gebruiken maar met een stempellineaal lukt het ook wel om ze op de exacte positie af te drukken (al was het maar pas bij de 2de of 3de poging LOL)

Naar de juiste inkt was wel even zoeken omdat het zo'n volle stempels zijn maar ik vond dat Archival Jet black het beste resultaat gaf want die is net iets 'vettiger' dan de Memento tuxedo black of de Versafine onyx black.

Hier dus het eerste kaartje, een beetje minimalistisch misschien? Ik ga het zeker nog eens maken maar dan toch iets meer toevoegen: wat kleur; een achtergrond of een kadertje?
cats on appletrees
Supercute: a little puppy wishing he was big en strong like dad!
Het volgende kaartje was al wat meer werk maar ik vind het tafereeltje wel leuk, niet?

cats on appletrees
Funny: the cat is afraid of an angry mouse!

En last but not least het laatste kaartje van vandaag, die heb ik wel een paar keer moeten stempelen voor ik het goed kreeg...


cats on appletrees
Grab that balloon!
Zo, nu snel nog alles opruimen zodat ik morgen fris aan de nieuwe week kan beginnen; wie weet bedenk ik nog wel meer situaties waar de dieren van Cats on Appletrees in terecht komen 😊

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje 
 


2 opmerkingen:

  1. Super gewerkt met deze leuke stempeltjes. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Iefje,
    via Miranda kom ik bij je kijken en ik vind je kaarten zo ontzettend leuk!! Deze stempels lijken wel voor je gemaakt. En niet alleen omdat je dierenarts bent van vooral gezelschapsdieren, maar ook omdat je zo goed weet wat je met die stempeltjes kunt doen!
    Ik ben dus volger geworden, zoals je ziet!
    Je bent uiteraard van harte welkom bij mij op mijn blog. Ik maak van allerlei kaarten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen