maandag 3 juli 2017

Katten en nogmaals katten.

Hallo iedereen,


Deze week geen kaartje van mij want ik ben verleden week naar het 'kattencongres' in Engeland geweest. Bijna een hele week over niets anders dan kattenziekten, kattenbehandelingen en kattengedrag. En zoals elke katteneigenaar weet is over dat laatste heel veel te vertellen want ze blijven ons elke dag weer verbazen niet?



Wel een beetje veel vermoeiend want het begon 's morgens om 8u30 en was pas gedaan om 19u30. Gelukkig was er daarna nog tijd genoeg om samen met enkele collega's een hapje te gaan eten.

En dat hebben we op een avond in stijl gedaan in een Jamie Oliver Italian restaurant: erg lekker en niet duurder dan een ander restaurant maar Jamie hebben we natuurlijk niet gezien - helaas 😉.


Het was een geslaagd congres met interessante topics en geweldige sprekers maar nu is het terug naar de gewone orde van dag: volgende week dus weer een kaartje van mij!

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking:

  1. Interessant lijkt me! En ja die dieren blijven je zeker verbazen. Men vertelde ons dat je een poes geen dingen kunt leren zoals een hond. Maar onze poezen leerden we dat ze eerst moesten gaan zitten voor ze eten kregen. En dat deden ze.
    Nu woont mijn dochter zelfstandig, heeft een poes en ook die doet dat. En zo waren er meer dingen. Onze poes liep altijd een stukje mee als ik naar mijn werk fietste. Als ik zei dat ze ver genoeg mee was gegaan en dat ze naar huis moest gaan , deed ze dat.
    Helaas is ze er niet meer, maar de herinneringen zijn er nog volop!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen