zondag 20 augustus 2017

Flessenhanger

Hallo iedereen,


Er is een paar weken geleden een nieuwe gebuur in onze straat komen wonen en vandaag was er een 'burenborrel' ter kennismaking.
Ik vond een flesje Cava wel een geschikt cadeau voor een nieuwe woonst en daar hoort natuurlijk een aangepaste  flessenhanger bij.
Onlangs kocht ik een paar stempelsets bij de Action (voor praktisch geen geld) waaronder eentje met sleutels en sloten dus het thema lag voor de hand.
 

Tot mijn grote verbazing had ik geen enkele stempel voor een nieuwe woning; enkel een snijmalletje van Die'sire met de tekst New Home.
Ik wou het eerst gewoon uitsnijden en de zwarte ondergrond als tekst laten doorkomen maar het zag er niet mooi uit; de e en de o waren slecht leesbaar.
Daarom heb ik de uitgestanste tekst geëmbossed met zilver en weer op zijn plaatst geplakt; dat was toch beter vond ik.


Het was mijn eerste flessenhanger en ik moet zeggen dat ik het de volgende keer misschien toch iets anders zou doen (strikje hier, embellishment daar) maar ik ga ervan uit de fles toch het belangrijkste was, niet 😉?

Gebruikte materialen/used materials:
  • text: Die'sire Essentials - only words
  • stamps: Craft Sensations
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje





3 opmerkingen:

  1. Hoi Iefje,
    Wat leuk deze flessenhanger. Grappig dat jij de stempels hebt van de sleutels, ik kreeg de stansen.
    En vaak zie je later wat je nog meer had kunnen doen. Voor een nieuw huis is dit perfect.
    Ik heb nog nooit een flessenhanger gemaakt en heb wel een mal er voor. Dom....toch maar eens proberen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je flessenhanger ziet er heel goed uit Iefje. Het moet niet altijd vol hangen. Voor deze gelegenheid was het perfect zo. Ik kijk er ook naar uit om je eens in het echt te zien op de beurs. Als ik het druk aan het uitleggen ben (wat helaas maar al te vaak gebeurd) trek dan zeker eens aan mijn mouw hé!!! Ik zou het jammer vinden dat we niet eventjes kunnen babbelen.
    Fijne nieuwe week, groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee om zo'n welkom geschenk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen