zondag 15 oktober 2017

Hobbysalon Hasselt: gelli plate

Hallo iedereen,

Als ik mij haast dan kan ik nog net op zondag dit berichtje posten want het is al over half twaalf dus ik heb nog een klein half uurtje.
En dat moet lukken want ik heb maar 1 kaartje om te tonen en dat is er, net zoals verleden week, eentje van een workshop.
Want op het hobbysalon in Hasselt liep ik Veerle van Veerle's creatieve hoekje tegen het lijf en daar heb ik een kaartje met een gelliplate achtergrond gemaakt. Erg leuk om te doen en een eyeopener dat het met de stempelhulp kan gebruikt worden!
Gelliplate background and Lavinia stamps
Gelliplate background and Lavinia stamps
Daar ga ik in de volgende weken zeker nog mee spelen; ik ben benieuwd wat dat gaat geven☺.

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking: