maandag 16 april 2018

Crazy for CAS reminder kaartje #5: Gebruik een stencil!

Hallo iedereen,


Het is al de vijfde challenge van Crazy for CAS met de veelzijdige opdracht: gebruik een stencil! Hiermee kun je echt alle kanten mee uit; een hele leuke challenge dus zeker meedoen!
Ik koos voor een achtergrond gemaakt met de gelli plate in combinatie met een stencil van Nellie Snellen.
Op de voorgrond een mooie stempel van Penny Black.
 
Handmade Sympathy card made with the gelli plate and a Penny Black stamp Dreamy
Sympathy card with a background made with the gelli plate
Ik heb de kleuren met opzet licht gehouden, veel condoleance kaartjes zijn in grijstinten met zwart (en ik vind dat heel mooi) maar in dit geval zou de achtergrond misschien te zwaar geworden zijn.
Voor het tweede kaartje heb ik wel een randje toegevoegd in het donkergrijs:
Handmade Sympathy card made with the gelli plate and a Penny Black stamp Dreamy
Sympathy card with a background made with the gelli plate
Ik heb veel plezier gehad aan het experimenteren met de gelli plate want de mogelijkheden zijn echt eindeloos; er ligt nog een stevig voorraadje achtergronden in de kast!


Gebruikte materialen/used materials:
  • stamp: Dreamy by Penny Black
  • ink: Basic Gray by Stampin' Up
  • stencil: Nellie Snellen mixed media stencil NMMS004
Ik ben benieuwd om te zien wat jullie kaartjes met stencils geworden zijn!


Creatieve groetjes,
Iefje

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten zijn dit gewordn Iefke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi, allebei. De bovenste is toch wel mijn favoriet. Dat is echt een prachtige reminder voor onze stencil-challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder dat een randje zoveel uit maakt! Ze zijn allebei heel mooi. Mijn kaartje heb ik al geplaatst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen