donderdag 15 november 2018

Crazy for CAS reminder kaartje #11: Favorite color!

Hallo iedereen,
Weer tijd voor een leuke challenge bij Crazy for CAS namelijk maak een kaartje met je favoriete kleur. En als echte CAS liefhebber is die kleur voor mij wit. Of is dat geen kleur? Dan maar een beetje zwart erbij LOL! En omdat ik net aan de kerstkaartjes begonnen ben werd het een kerstkaart in wit/zwart/lichtblauw met de grappige pinguïns van Cats on Appletrees.


Want ik ben helemaal in de ban van de 'Frozen' kleuren voor kerstmis: lichtblauw, appelblauw-zeegroen en vooral veel wit.
Het was al even geleden dat ik met de COA nog aan de slag ben gegaan en nu ik ze weer in mijn zicht heb liggen jeuken mijn handen om ermee verder te werken want ik heb nog zoveel mogelijkheden in mijn hoofd zitten!
Het is hier trouwens erg stil geweest op het blogfront maar dat komt omdat ik voor de eerste keer aan de plaatselijke hobbytentoonstelling heb deelgenomen. En daar heb ik flink wat voorbereiding aan gehad en is het bloggen erbij ingeschoten. Later geef ik zeker nog in geuren en kleuren mijn relaas hiervan!
Maar doe vooral mee met onze leuke challenge, ik ben benieuwd wat jullie favoriete kleur is!


Creatieve groetjes,
Iefje

5 opmerkingen:

  1. wat een schattig cas kaartje, ben benieuwd naar je belevenissen en je voorbereidingen voor de hobby tentoonstelling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier word ik zo enorm vrolijk van. Wat een lieve pinguïns zeg. Ik ben benieuwd naar je verhaal over de tentoonstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kaart. Als liefhebber van wit en zwart vind ik dat dat ook kleuren zijn. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haalde je de snijmal Merry christmas voor de kaart Crazy for CAS reminder kaartje #11: Favorite color?
    Bedankt om mij dit evn te laten weten

    groetejs

    Lut Lambert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lut,
      Het is een snijmal van Memory Box: curved merry Christmas met nr 99261.
      grtjs,
      Iefje

      Verwijderen