zondag 22 januari 2017

Zomers tafereeltje in punchart


Hallo iedereen,

Dit weekend was het de verjaardag van een goede vriendin en dat vroeg dus om een cadeautje en een kaartje.

Toen ik de tekststempel op het hobbysalon in Mechelen zag moest ik die gewoon hebben; het is een vette knipoog naar onze leeftijd…
En vermits we ook vaak samen op vakantie gaan kon het niet anders dan een zomers tafereeltje worden; dat lag voor de hand.

punchart strand

Inspiratie zocht en vond ik op Pinterest; daar zag ik een kaartje van Debby (debby4000.blogspot.com) met een strand gemaakt van schuurpapier! Geniaal vond ik en precies wat ik zocht dus maakte ik er mijn versie van. 
 
tekststempel

De stempelset en snijmalletjes voor de parasol, de flipflops en de andere vakantie accessoires zag ik per toeval en zorgen voor een zomers en zorgeloos gevoel. En dat terwijl het buiten -5°C vriest!

Dit kaartje en andere ideeën staan op mijn Pinterest pagina: neem gerust een kijkje op https://in.pinterest.com/CardsNpaperart/

Groetjes en nog een fijne (werk)week gewenst!
Iefje
 


 

1 opmerking: