maandag 13 februari 2017

CAS challenge: Pets

Hallo iedereen,

Voor mij was het een heerlijk relax weekend; ik hoop voor jullie ook?
Ik was niet van wacht en heb mij veruit het grootste deel van de tijd met mijn kaartjes kunnen bezig houden.
Niet alleen kaartjes gemaakt maar ook gewerkt aan mijn 'inventaris'. Ik ga proberen om bij elke kaart de gebruikte materialen te vermelden maar vermits ik al jaren bezig ben steekt geen enkele stempel of snijmal meer in zijn oorspronkelijke verpakking...
Gelukkig ben ik iemand die bijna nooit iets kan weggooien en dat is nu wel een voordeel 😊! Het werd dus zoeken in mijn rommeldoos of op internet om de juiste gegevens terug te vinden. Het is een vervelend werkje maar ooit krijg ik het wel klaar!

Maar ik heb ook een paar kaartjes gemaakt hoor! Deze kunnen voor verschillende gelegenheden dienen: als get well kaartje of om iemand een hart onder de riem te steken; ook voor een geboorte of niet?


hugs diecut with peekabear
Avery Elle sentimental die with Peekabear
Het beertje stempelde ik met Versafine Smokey Gray en bracht wat accenten aan met aquarelpotloden.

Peekabear van Me to You
Peekabear from Me to You (DoCrafts)
Omdat ik het wel geschikt vond voor een geboortekaartje maakte ik er ook eentje in het blauw.


Avery Elle diecut hugs with Art Impressions dog stamp
Avery Elle sentimental diecut with Art Impressions Dog stamp
Persoonlijk vind ik het beertje beter passen; wat vinden jullie ervan?
Ik ga ze proberen in te sturen voor de Addicted to CAS challenge die deze week Pets als onderwerp heeft; neem zeker eens een kijkje op hun website: addictedtocas.blogspot.be

Gebruikte materialen/Used materials:
  • Cardstock: Ivory card (stash) and soft sky/blushing bride (SU)
  • Diecut: Avery Elle sentimental dies: Hugs
  • Stamp: Peekabear from Me to You (Docrafts); Dog from Art Impressinons Mini set
  • Ink: Versafine smokey gray
  • Coloring: Faber Castell cold grey II and III; light and medium flesh
Groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

4 opmerkingen:

  1. Such a terrific design. Perfectly CAS and super cute! Thanks for sharing at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh I love this design! So very clean and simple :)

    Thank you for playing along with us at ATCAS - DT Ellenor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze weer helemaal tof! Echt lief en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen