zondag 12 november 2017

Kerstkaartje met Gummiapan stempels

Hallo iedereen,

Ik ben deze week in de kerstkaartjes gevlogen; hoog tijd als ik ze op tijd af wil krijgen! Verleden jaar heb ik er geen gemaakt omdat ik mijn nieuwjaarswensen digitaal heb rond gestuurd maar dit jaar jeukten mijn vingers allang om er terug mee te beginnen. Ik moet er wel een beetje in stemming voor zijn dus midden in de zomer heb ik geen zin in kerstkaartjes.
Mijn inspiratie kwam wel onmiddellijk toen ik dit engeltje van Gummiapan zag; er is ook een bijpassende snijmal van zodat het in 3D te gebruiken is. En het grootste voordeel is dat dit merk vrij goedkoop is!
Het was wel even zoeken naar een passende lay-out want het is geen groot stempeltje. Het werd dan ook een klein kaartje van maar 10cm x 10cm en dat maakt het superschattig! Ik kocht deze kaartjes eens heel goedkoop bij de Action en nu komen ze goed van pas!
De cirkelstempel is ook van het merk Gummipan en met wat glitter erbij werd het dit kaartje:

Handmade christmascard with Gummiapan angel stamp
Christmas card with angel stamp from Gummiapan

Voor mijzelf ben ik echt geen bling bling type maar op kaartjes vind ik wat sparkle erg leuk; ik embosste het engeltje met Artemio Gold embossing poeder en stempelde de cirkels met Metallic Gold van Encore. Voor het hartje gebruikte ik rode Wink of Stella.
Het tweede kaartje is ongeveer hetzelfde; ik veranderde de achtergrond en gebruikte een embossingfolder met kleinere dots en kleurde ook de kousen van het engeltje een beetje rood.
Handmade christmascard with Gummiapan angel stamp
Christmas card with angel stamp from Gummiapan
Er liggen nog wat engeltjes op mijn bureau dus deze kaartjes krijgen zeker nog gezelschap!


Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking: