zondag 25 februari 2018

Een eenvoudig A. Renke kaartje

Hallo iedereen,


Dit gaat zowat het kortste berichtje worden van mijn blog tot nu toe want ik lig een beetje in de lappenmand. De virussen zijn weer gratis deze tijd van het jaar en vroeg of laat komen ze ongevraagd op bezoek, helaas. Ik moet er voor niemand een tekening bij maken: keelpijn, een snotneus en hoesten tot je er hoofdpijn van krijgt!
Het werd dus een zeer eenvoudig kaartje deze week:
A. Renke Engel en Gummiapan cirkels
De engel is van A. Renke en de cirkels van Gummiapan. Deze zijn uit glitterfolie gestanst maar dat komt niet over op de foto. Nog een bijpassende tekst en klaar was het kaartje.
Meer kwam er niet uit mijn handen dit weekend. Volgende week hopelijk beter want ik heb nog heel wat ideeën die ik wil uitwerken!

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Iefje en veel beterschap. Ik ben nog goed over en weer geraakt naar Birmingham na de beurs in Antwerpen maar eens terug hadden de bugs mij ook stevig te pakken. Ben nog meer net terug op mijn voeten. Ik hoop dat je er snel vanaf bent maar het vraagt gewoon zijn tijd hé. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Veerle! Spijtig te horen dat je het ook stevig te pakken hebt... Inderdaad, gewoon uitzieken 🤒. Grtjs Iefje

      Verwijderen
  2. Oei! Beterschap. Het is geen lolletje de virussen die nu huishouden. Maar wat een prachtig kaartje dit zeg. Amai.

    BeantwoordenVerwijderen