dinsdag 12 juni 2018

Cirkelkaartje met My Favorite Things: I Knead You

Hallo iedereen,


Deze week een wat latere post want ik ben het hele weekend bezig geweest  om het terras weer zomerklaar te krijgen. Zaterdag met de hogedruk reiniger de tegels mosvrij gemaakt en zondag letterlijk de hele dag met de bloembakken in de weer geweest. Het was namelijk opendeurdag bij een tuincentrum in de buurt met 10% korting en dat is altijd mooi meegenomen toch? Dus eerst op mijn gemak bloemetjes gaan kopen en dan alle bakken uitgewassen en opnieuw gevuld. Het was inspannend maar leuk werk alleen was ik 's avonds bekaf! Dus geen berichtje meer van mij; ik kon echt geen vinger meer opheffen ☺.
Maar dit kaartje had ik in de week al gemaakt met de overschotjes van mijn reminderkaartje 'Draai rond in een cirkel' van een paar weken geleden. Want ik stempel een afbeelding meestal 2 keer zodat ik een reserve heb mocht er juist voor de deadline iets fout lopen (en ik het niet kan verdoezelen met een bloemetje of een sequin LOL). Maar er liep niets fout dus kon ik een tweede gelijkaardig kaartje maken:
MFT I Knead You
Misschien iets minder CAS maar ik vind het wel mooier. Jammer dat ik de kleuren nooit echt goed op de foto krijg maar ooit wil ik nog eens een cursus smartphone fotografie volgen!

Gebruikte materialen/used materials:
  • stamp cat: MFT I Knead You
  • stamp text: MFT Cool Cat
  • embossing folder: Marianne Design DF3411
Creatieve groetjes en nog een fijne week gewenst;
Iefje

3 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart, zo lief met die poes ! Ja, ik ken dat, de tuin (of terras) in orde brengen, zand tot 'achter je oren' en kei-kapot, maar het is toch ook plezant hé ! En al die mooie bloemen maken je blij, zeker op een grijze dag. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vermoeiend, maar wel voldaan denk ik. Je kaart is heel leuk! En ik krijg opeens een ingeving over dat in de rondte stempelen. En nu moet ik lachen om mijn eigen domheid.....
    Je zult er niets van snappen, maar dat komt wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt hoor GerJanne :-) grtjs, Iefje

      Verwijderen