maandag 15 april 2019

Crazy for CAS reminder kaartje #16: Kleuren uitdaging!

Hallo iedereen,

Er is alweer een nieuwe challenge van Crazy for CAS en dat is deze maand een kleuren uitdaging! De te gebruiken kleuren zijn:

Een mooie kleurencombinatie vind ik maar de inspiratie kwam maar niet en het koude zweet brak mij uit 😓
Maar na een paar onrustige nachten slapen had ik dan toch een ideetje en het werd het volgende kaartje:

Ik had het eerst zonder embossing ondergrond gedaan maar vond dat toch net iets te kaal hoewel ik erg veel van open witte ruimte hou ( anders zou CAS niet mijn favoriete kaartstijl zijn natuurlijk). Met de embossing vond ik het mooier hoewel misschien lichtjes ouderwets? Of zal ik het klassiek noemen?
Ik hoop dat jullie het ook een mooie kleurencombinatie vinden en ik wens jullie veel inspiratie want jullie mogen tot 3 creaties linken!

Creatieve groetjes,
Iefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten