zondag 23 april 2017

Nogmaals Penny Black en Distress Ink

Hallo iedereen,

Wat ben ik blij dat het zondagavond is! Het waren de drukste dagen van het jaar; nu ja het is natuurlijk nog te vroeg om dat te zeggen maar het is toch zeker een kanshebber op die titel.
 
Laat ik het even uitleggen: naast mijn werk als dierenarts in mijn praktijk werk ik, samen met nog 4 andere collega's, ook nog op de luchthaven. Wij staan daar in voor de importcontroles op alles wat met dieren te maken heeft. Dus zowel levende dieren maar ook voedingswaren van dierlijke oorsprong zoals vlees, honing of vis. En laat het nu volgende week de grootste Seafoodexposition zijn in Brussel waardoor het deze week superdruk was op Brucargo.
Dat samen met een wachtweekend de voorbije Paasdagen, een congresdag over kattenwelzijn en een computercursus en je begrijpt waarom ik blij ben dat de week ten einde is!
 
En kijk; net nu ik geen tijd had om iets voor mijn blog te maken vond ik nog een kaartje dat eigenlijk bij het bericht van verleden week hoort. Ik was helemaal vergeten dat ik het gemaakt had en het was bedolven geraakt onder restjes cardstock op mijn bureau. Als dat geen gelukkig toeval is!
 
Ziehier dus kaartje nummer 7 in de Penny Black reeks van verleden week:
 
Penny Black, Distress ink and waterpencil
Penny Black Noble stamp, Distress ink and waterpencil
Het is ook met Distress inkt gestempeld op aquarelpapier maar ik ging er enkel met een waterpenseel over waardoor de harde lijnen wat vervagen maar het toch erg clean blijft. Geen spettertjes op de achtergrond, ik heb erover gedacht hoor maar vond het mooier zo.
 
Volgende week kunnen jullie een babykaart van mij verwachten want één van de collega's op Brucargo gaat binnenkort bevallen. En die vind ik altijd zo leuk om te maken zeker nu ik al een ideetje op Pinterest heb gezien...
 
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje


2 opmerkingen:

  1. Hoi Iefje,
    wat een prachtige kaart! En als ik lees wat je allemaal gedaan hebt dan lijkt het me dat je nauwelijks tijd had om te slapen!! Ongelooflijk. Het is je gegund om het wat rustiger te hebben en dan weer wat kunt knutselen.
    ZO leuk dat je volger bent geworden bij mij!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt dus.. ik hoor het al. Nu hopelijk weer wat rustiger zodat je aan de slag kunt met knutselen. Mooie kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen