zondag 7 mei 2017

Stampin' Up Foxy Friends babycard

Hallo iedereen,

Nog een baby kaartje deze week want de collega van Brucargo is bevallen van een meisje! En dat betekent roze in BelgiĆ« dus maakte ik een nieuw kaartje met de teddybeer van Foxy Friends builder punch in de hoofdrol.

Stampin' up Foxy Friends punchart
Adorable teddybear made with the SU Foxy Friends builder punch

Het strikje is anders dan de vorige keer want ik bestelde nog snel de balloon framelits van SU vermits ze op de retired lijst stonden en dus binnenkort niet meer te verkrijgen zijn.
 
Vandaag maar een kort berichtje want ik ben dit weekend volledig in 'opruimmodus' en ik heb zowat de ganse dag in de garage gezeten. Nou ja, zitten was er niet bij en een garage kan ik het ook niet echt noemen want mijn auto staat al jaar en dag buiten wegens geen plaats... 
 
Gebruikte materialen/used materials:
  • Paper: SU Blushing Bride
  • Letters: ScanNcut
  • Teddybear: SU Foxy Friends builder punch, owl builder punch, balloon framelits (retired)
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje
 

 

2 opmerkingen:

  1. erg leuk kaartje geworden.
    fijn die opruim modus, heb ik soms ook last van hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Iefje,
    je kaart is een plaatje! Wat een lief beertje. Opruimen hoort er helaas altijd bij. Maar het geeft meestal een heerlijk opgeruimd gevoel in je hoofd.
    Groetjes en jij ook weer een goede werkweek gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen