zondag 3 december 2017

Doggy kerstkaarten

Hallo iedereen,
Kerstmis komt dichterbij en vandaag ben ik begonnen met de kerstversieringen. Ook de wachtzaal en de praktijk worden niet vergeten; in de wachtzaal komt traditiegetrouw een hele grote kerstkrans (met lichtjes!) aan de muur en in de praktijk heb ik een klein kerstboompje gezet. Voor alle zekerheid heb ik de kerstversieringen stevig vastgebonden aan de takken zodat speelse kattenpootjes geen brokken kunnen maken ☺!
En het kon niet uitblijven hé; ik moest toch ook wat kerstkaartjes maken met dieren op! En met het mooie DP van Bo Bunny was dat echt niet moeilijk. De honden silhouetten werden uitgestanst uit bruine cardstock en het strikje uit wat glitterpapier van Craftemotions. Het ontwerp spreekt voor zichzelf, meer uitleg is niet nodig denk ik.

Christmas card with dog silhouette
Christmas card with dog silhouette from Xcut dies


Christmas card with dog silhouette
Christmas card with dog silhouette and little glitter bow


Christmas card with dog silhouette
Christmas card with dog silhouette on embossed vellum
En voor diegenen die denken dat ik de katten vergeten ben: natuuuurlijk maakte ik ook een reeks met kattensilhouetten inclusief strik!

Gebruikte materialen/used materials:
  • cardstock: Linnenkarton 240gr Boekenvoordeel
  • designer papier: Silver & Gold Collection Bo Bunny
  • text: Starform peel-off sticker
  • diecut dogs: Xcut mixed dogs die set
  • diecut bow: Balloon framelit set from Stampin' Up
  • embossing folder: Softly Fallen from SU
En zeker niet vergeten: morgen gaat de Crazy for CAS challenge blog live dus neem een kijkje en doe mee!
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking: