zondag 21 januari 2018

Condoleance kaartje voor Zazou

Hallo iedereen,

Vandaag werd een goede vriendin 60 en  dat heeft ze zaterdagavond met een groot feest gevierd! Een leuke gelegenheid om heel wat gemeenschappelijke vrienden en collega's terug te zien en bij te babbelen. Het was een fijn weekend maar ik moest ook een condoleance kaartje maken voor de eigenaars van Zazou, een oud katje dat verleden week overleed.
Het werd een embosste achtergrond met pootafdrukken gecombineerd met vellum. De achtergrond vond ik terug tijdens mijn recente opruiming, gelukkig had ik onmiddellijk inspiratie dus het kaartje was vlug gemaakt.

Pet sympathy card for a cat with Marianne Design embossing folder
Pet sympathy card for a cat
Het vellum heb ik aan beide kanten omgeplooid en achteraan vastgeplakt zodat er aan de voorkant geen lijm doorschijnt.

Gebruikte materialen/used materials:
  • embossing folder: Marianne Design DF3411
  • cat silhouette: X cut mixed cats
  • cardstock and vellum: from my stash
  • text stamp: Joy Crafts Noor Design 6410/001
  • pawprint with wings: ??
  • ink: Stazon Jet black
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje


5 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi en dat in roze! Had ik nooit gedacht, maar het kan dus echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooi kaartje, zeker een troost voor de eigenaars van Zazou. Ja, een trouw huisdier verliezen is altijd zwaar. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n feestje in het weekend. Had ik ook!
    Je kaart is heel mooi! Prachtig die achtergrond met pootafdrukjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi gebaar dat je steeds een kaartje stuurt bij verlies van een huisdier...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het iedereen aanbevelen; de eigenaars appreciƫren dit steeds enorm!

      Verwijderen