zondag 30 september 2018

Wit of grijs: allebei even mooi!

Hallo iedereen,


Ik ben net terug van een weekendje weg met een goede vriendin die ik al van in de humaniora ken. Wij verjaren namelijk beiden in september en laat ik nu net begin dit jaar een kadobon voor een heel chic restaurant gewonnen hebben! Reden genoeg dus om er gezellig onder ons tweetjes op uit te trekken. Beetje shoppen, beetje cultuur en vooral lekker eten; zelfs de zon was van de partij! Genoten dus maar het leven staat niet stil en ik had een paar condoleancekaartjes nodig... Dus snel aan de slag gegaan: ik maakte een witte versie
en een grijze versie
en ik vind ze beiden even mooi!

De silhouetten had ik eerst gewoon uitgestanst maar ik vond het mooier om ze in 3D op te plakken; het geeft net dat beetje extra aan het kaartje. Moeilijk te zien want ik krijg het fotograferen van de kaartjes maar niet onder de knie. Misschien moet ik toch eens een beter fotoapparaat kopen??
Hopelijk hebben jullie ook een fijn weekend achter de rug? Ik ben benieuwd om jullie september inspiratie te zien☺!

Creatieve groetjes,
Iefje


2 opmerkingen:

  1. Heel mooie en serene kaartjes Iefje, ja, helaas hebben we die ook wel eens nodig....
    Wat leuk, dat je zo'n mooi weekend had, dat doet deugd hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn hele mooie kaarten. Helaas de minder leuke kaarten om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen