zondag 28 mei 2017

Brusho kennismaking

Hallo iedereen,


Het wordt een kort blogberichtje vandaag want ik heb deze week mijn oude (en zeer trage computer) vervangen door een fonkelnieuw en veel sneller exemplaar maar dat betekent wel een aanpassing. Van windows 7 naar windows 10, een ander toetsenbord en keiveel werk om alles over te zetten...
Maar ook de ideale gelegenheid om alles eens grondig op te kuisen en dat was echt wel dringend nodig maar ik stelde het steeds weer uit - doet iedereen toch niet☺?
Nu ja, niet bepaald mijn favoriete bezigheid maar het moest er toch eens van komen en ik zal er ongetwijfeld later, als de hele omschakeling achter de rug is, erg blij mee zijn.

Dus helaas weinig tijd om kaartjes te maken maar zaterdag ben ik naar de winkel 'In 't Woefke' in Deurne geweest. Ter gelegenheid van hun 1-jarige verhuis naar de huidige locatie was er een make en take. En zoals altijd was het een erg warm onthaal en een fijne creatieve sfeer.
Ik vind het altijd leuk om met andere kaartenmaaksters te praten want niemand in mijn vriendenkring deelt mijn interesse en je leert ondertussen weer wat bij.

Deze keer had Inge een kaartje met Brusho 'planeten' ontworpen, heel CAS en dus helemaal mijn stijl; supermooi vind ik het!
brusho CAS card
CAS card with Brusho from Inge
Ik had er al veel over gelezen maar ik moet zeggen dat ik onmiddellijk verkocht was aan die fantastische kleuren en het steeds onverwachte resultaat.
Onnodig om op te biechten dat er een paar potjes Brusho meer naar huis gegaan zijn; nu nog enkel tijd vinden om ermee te spelen!

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kaartje! Leuk idee van de planeten. Weet e hoe hè aan een challenge mee kunt doen? Bij Knutsels&Kadootjes vragen we namelijk CAS kaartjes, dus.......
    Succes met de nieuwe computer. Is fijn, maar voordat je alles hebt geïnstalleerd....
    Klinkt gezellig trouwens bij in 't Woefke.

    BeantwoordenVerwijderen