zondag 21 mei 2017

Een lach en een traan

Hallo iedereen,

Ik ben net terug van het doopfeest van mijn achterneefje en gelukkig was het fijn weer vandaag want het was een BBQ in hun tuin. Droog, niet te warm maar ook niet te koud, geen wind dus geen weggewaaide servetten of tafellakens - in één woord ideaal weer!
En wat fijn om de hele familie nog eens bij elkaar te zien! 

Een handgemaakt wenskaartje hoort daar natuurlijk bij en de winnaar werd er eentje van verleden week; de tekst 'gefeliciteerd' vond ik wel toepasselijk.

Stampin Up Foxy Friends punchart teddybear

Hieronder een foto van de kleine die een creatieve keukenprinses als moeder heeft!
 
 
Maar het was deze week niet altijd even leuk want ik moest een condoleance kaartje maken voor een nog niet zo oude hond met leukemie...
Veel tijd had ik helaas niet dus werd het een zeer eenvoudig kaartje.

pet sympathy card
Het komt niet zo duidelijk uit op de foto maar de achtergrond is lichtgrijs en het hondje donkergrijs; ik vond het niet zo geslaagd en daarom probeerde ik het omgekeerde:
 
pet sympathy card
Het hondje is uit zilverkleurig papier gestanst en dit komt veel beter uit op de donkergrijze achtergrond.
 
Gebruikte materialen/used materials:
  • embossing folder: Darice embossing Essentials: with sympathy 1218-121
  • diecut: Joy Crafts Dog
  • paper: from my stash
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten