zondag 4 februari 2018

Eenvoudig en snel kaartje

Hallo iedereen,

Deze week 2 zeer eenvoudige en snelle kaartjes. Bij mijn opruiming een tijdje geleden ben ik nogal wat restjes papier tegengekomen en dit was er eentje van. Ik weet totaal niet meer waar het vandaan komt maar ik vond het veel te mooi om weg te smijten. Het mag ook al eens snel en eenvoudig zijn niet?


Simple and quick handmade greeting card
Simple and quick handmade greeting card


Simple and quick handmade greeting card

Gebruikte materialen/used materials:
  • cardstock en DP: from my stash
  • text: ik wens je... Elke Verschooten - Craft and things
  • text: gefeliciteerd - Starform peel-off sticker
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes! Ik houd van Cas en als het papier dan zo prachtig is!! Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi papiertje, is idd jammer om weg te gooien, zijn leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen