zondag 11 februari 2018

Stampin' Up Party Pandas!

Hallo iedereen,

Deze week heb ik een paar kaarten gemaakt met de gratis SAB set Party Pandas. Ze zijn zo leuk en veelzijdig dat ik deze set absoluut moest hebben!
Ik stempelde ze met Archival Jet Black inkt voor een superzwarte afdruk en liet ze door de ScanNcut uitsnijden. Je moet dan wel even een paar puntjes bijtekenen want anders 'ziet' de ScanNcut de omtrek niet. Mocht je hier een probleem mee hebben laat dan een reactie achter en ik geef je de volledige uitleg.
De ballon van deze panda knipte ik af en verving het door een reuze exemplaar. Die stanste ik met de grootste cirkel van Crealies uit designer papier. Voor het uiteinde van de ballon maakte ik zelf een modelletje want ik vond namelijk niets in mijn voorraad wat ervoor zou kunnen dienen.
De ballon en de panda plakte ik in 3D op en het touwtje zette ik op een paar plaatsen vast met wat lijm.
Stampin' Up Party Pandas
Voor deze ballon gebruikte ik DP maar voor de volgende stempelde ik een achtergrond van sterretjes met dezelfde kleur inkt als het papier (Lemon Lime Twist van SU).
Stampin' Up Party Pandas
Voor de laatste kaart spoot ik wat Spray & Sparkle van Crafters Companion over een restje Melon Mambo SU papier om een glinsterend effect te hebben.
Stampin' Up Party Pandas
Ik vond het leuke kaartjes om te maken en deze week ga ik zeker verder met de panda's!


Gebruikte materialen/used materials:
  • stamp: Party Pandas SU (SAB)
  • ink: Archival ink Jet Black
  • text:
    • happy birthday: Gummiapan 14090703
    • gefeliciteerd: Marianne Design CS0960
  • 1st card balloon: DP Crafts and Things Antwerpen
  • 2nd card balloon: Lemon Lime Twist paper and ink SU and Nellie Snellen Mixed Media Stamp Stars MMST003
  • 3rd card balloon: Melon Mambo SU sprayed with Spray & Sparkle Pearl Diamond by Crafters Companion
  • die cut balloon: Crealies XXL Circles
  • twine: from my stash
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst!
Iefje

5 opmerkingen:

  1. Zeker heel erg leuk! Ik zie ze overal opduiken deze pandaatjes! Heel lief en je kaartjes zijn dat ook. Leuk aan die grote ballon!!
    Goede werkweek weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Goed bedacht met de grote ballonnen.. Zo zijn de kaartjes extra feestelijk! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een ontzettend leuke kaarten zeg. Lekker felle kleurtjes in combi met zwart/wit. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuke kaartjes, zo schattig met die panda, en die ballonnen zijn prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super zeg met die grote ballon bovenaan! erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen