maandag 23 juli 2018

Crazy for CAS reminder kaartje #8: zomer!

Hallo iedereen,



De zomer is al een tijdje bezig en daarom deze challenge van Crazy for CAS. Veelzijdiger kan bijna niet want iedereen heeft wel iets waarbij je een instant zomergevoel krijgt. Ik denk dan steeds aan vakantie. Niet omdat ik in de zomermaanden op vakantie ga, juist niet want dat is mijn drukste periode qua werk. Want als de hondjes mee mogen moeten ze 'reisklaar' gemaakt worden☺. En ik probeer buiten het hoogseizoen te gaan; dat is niet alleen goedkoper maar ook rustiger. Maar ik hoor van iedereen dan zijn of haar vakantieplannen of -avonturen en dan droom ik even mee weg... Zoals van een frisse duik in hemelsblauw water:
handmade holiday card
Het is ook een toepasselijk kaartje want het DT is even met vakantie; de volgende challenge is pas in september. Dat betekent nóg een maand de tijd om mee te doen - moet lukken hé!

Gebruikte materialen/used materials:
  • text: Bestemming strand Craftunlimited
  • designer paper: Ocean inspirations Craftsensations
Creatieve groetjes en een fijn (werk)week gewenst,
Iefje

3 opmerkingen:

  1. wow dit is echt kabbelend water, wat mooi papier!!! kaartje geeft een zomers gevoel aan het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooie zomerkaart, doet meteen aan de zee en strand denken, prachtig ! Ik ga ook liever buiten het hoogseizoen met vakantie... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Iefy,

    Ik hoor het water al kabbelen....

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen