zondag 19 maart 2017

Cats on Appletrees

Hallo iedereen,

Hebben jullie dat nu ook? De ene keer werk ik uren aan slechts 1 kaartje en een andere keer wil ik er meerdere op 1 uur tijd maken! En dan zijn de stempeltjes van Cats on Appletrees ideaal vind ik. 
Even een situatie bedenken en stempelen, het ene kaartje achter het andere.
Misschien ben ik wel verslaafd of gewoon prettig gestoord maar ik kon vandaag echt niet stoppen!
cats on appletrees
 
Hier heb ik nog redelijk lang aan gewerkt maar toen was het hek van de dam en was ik niet meer te houden.
 
cats on appletrees

Eentje recht gestempeld en eentje scheef 😉
 
cats on appletrees

En natuurlijk eentje met een hondje, dat mocht niet ontbreken, toch?

cats on appletrees
 
Of met een kleine pup, keischattig!
 
cats on appletrees

En ik moet eerlijk opbiechten dat ik er nog meer gemaakt heb...

Gebruikte materialen/used materials:
  • stamps: Cats on Appletrees; text by Different colors
  • ink: Archival jet black
  • patterned paper: Hema and Colours unlimited decoblock design by Avec
  • dies: crealies XXL
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

1 opmerking:

  1. hahaha wat een leuke grappige kaarten!! hoeveel heb je er in totaal gemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen